Kisah Wanita Gemuk Menjadi Kurus - DATIN NORJUMA HABIB


Kenal tak wanita yang memegang bayi di sebelah kiri itu? Itulah Datin Norjuma selepas melahirkan putera sulungnya! Hehe.. bajet korang tak taw je kan.. Padahal famous giler gambar ni. Itulah pengorbanan seorang ibu tau.. Nak tak nak lepas mengandung dan bersalin mesti berat badan naik punye!

Lepas tu mulalah ramai orang komen Datin Juma jadi gemuk, dulu kan dia slim melim. Masa dia mengandung, berat badannya 105 kilogram. Selepas melahirkan Muhammad Akil Razak yang kini berusia lapan bulan, beratnya turun kepada 95 kilogram. Tpi sekarang, berat Datin Juma dah tinggal 50++ kg je! Banyak giler turun weh! Kagum siot! 

Tipsnya:


“Ketika itu terus Juma diet. Tak makan nasi sebaliknya dalam tempoh tiga bulan Juma hanya makan sayur-sayuran yang direbus. Dalam tempoh enam bulan keseluruhannya barulah badan  kembali normal,”


Sumber: Sini
http://razfira.blogspot.com/2012/02/kisah-wanita-gemuk-menjadi-kurus-2.html

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...