Kisah Wanita Gemuk Menjadi Kurus - JENNIFER HUDSON



Jennifer ni penyanyi + pelakon yang bagus. Aku ingatkan dia ni jenis lantaklah orang nak cakap ape.. Aku happy dengan body aku skarang ( masa dia gemuk lah ). Sekali tup tup aku tengok dia dah kurus. What??!! Apesal macam tibe-tibe je? Tapi ape-ape pun, dia memang nampak cantik lah bila dah kurus ni.

Tips kurus Jennifer?

Say NOOOOOO  to carbohydrate dan bersenam secara konstan/constant. 

Senaman yang dia buat: Berjalan kaki 30 minit untuk satu jam seharikemudian terus gi gimnasium,berjoging, dan motosikal menunggang. Jennifer juga melakukan senaman yang dipanggil "trilogi" yang termasuk set 25 squats,25 push-up, dan 25 ab bergerak dengan kadar baki minit panjang di antara jumlah 15 minit.

Perasaan Jennifer lepas kurus:

 "Saya rasa seperti saya menokok 10 tahun belia saya kembaliSaya kelihatan 10 tahun lebih muda  Orang berkata kepada saya: Anda mempunyai muka Jennifer HudsonAdakah anda Adik perempuan dia? "


http://razfira.blogspot.com/2012/02/kisah-wanita-gemuk-menjadi-kurus-2.html

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...